Presència catalana a les seleccions U14, U15, U16, U17 i U18

Durant les vacances d'aquesta Setmana Santa, la FEB aprofitarà per realitzar diferents concentracions continuant amb el treball iniciat al desembre de cara a les competicions d'aquest estiu. Aquestes concentracions comptaran novament amb la presència de jugadors i jugadores catalanes, així com també amb alguns tècnics de Catalunya. Així mateix, les instal·lacions de Can Vinader de Castelldefels tornaran a albergar alguna de les concentracions.

26-03-2012 00:00

L'U18 Masculina dirigida per Juan Antonio Orenga i amb el català Joan Albert Cuadrat a l'equip tècnic, comptarà amb quatre jugadors catalans: Josep Pérez i Oriol Pauli del FC Barcelona; i Albert Homs i Sergio Hernández del Joventut de Badalona.

L'U17 Masculina treballarà sota les ordres de l'ex jugador català Jaume Comas i tindrà a alguns jugadors catalans com Agustí Sans, Alberto Abalde, David Iriarte i José I. Nogués del Joventut de Badalona, juntament amb Adrià Cantenys (FC Barcelona), Ferran Ventura (CB Cornellà) i Frederic Guallar (Sant Josep).

L'U17 Femenina estarà entrenada per Víctor Lapeña i a les seves ordres tindrà a algunes catalanes com Yaiza Rodríguez, Carolina del Santo i Judith Solé del Segle XXI; i Ariadna Pujol i Neus Bermejo de la UE Mataró.

L'U16 Masculina de Diego Ocampo s'entrenarà a Castelldefels (del 4 al 6 d'abril) i estarà formada per Sergi Costa, Francesc Iturria, Martí Fonolla, Marc Bauza i Andreu Kwazema del Joventut de Badalona; Roger Lliteras, Adnan Omeragic, Arnau Triginer i David Martínez del FC Barcelona; i Marc García del Manresa.

L'U16 Femenina entrenada per Evaristo Pérez juntament amb el català Josep Alemany com a ajudant, comptarà amb les catalanes Laia Clavero i Carla Romeu del Segle XXI; Laia Flores (UE Mataró), Elena Capella (Basket Almeda) i Helena Orts (Femení Sant Adriá).

L'U15 Masculina la dirigeix José Silva i es concentrarà juntament amb l'U16 a Castelldefels. Els catalans que formaran part d'aquest combinat seran Xabi López, Óscar Amo i Eric Somoza del Joventut de Badalona; Ferran Mas, Jaume Sorolla i Ramon Vilà del FC Barcelona.

L'U15 Femenina entrenada pel català Josep Alemany comptarà amb Laia Raventós i Maria Martiáñez (Segle XXI) com a representants catalanes.

L'U14 Femenina amb Helena Lahoz com a responsable tindrà a dues catalanes a les seves ordres: Maria Barneda i Laia Solé del Basket Almeda.

| FCBQ |