El Pavelló Municipal de Quart, escenari de la Final a Quatre de la Lliga Catalana 3a FEB

CB Vic - Universitat de Vic, Tenea - CB Esparreguera, DM Group Mollet i SESE A superen els quarts de final i es jugaran el títol aquest 27 i 28 de setembre.

27-09-2025 18:00

La 44a edició de la Lliga Catalana 2025 3a FEB, que enguany ha comptat amb un total de 19 clubs, arriba a la seva fase decisiva amb la disputa de la Final a Quatre, que es jugarà aquest cap de setmana, 27 i 28 de setembre, al Pavelló Municipal de Quart

CB Vic - Universitat de Vic, Tenea - CB Esparreguera, DM Group Mollet i SESE A seran els quatre equips que competiran pel títol, després d'haver superat els quarts de final disputats aquest divendres 26 de setembre

Els duels de semifinals, dissabte dia 27, seran els següents:

  • DM Group Mollet - Tenea - CB Esparreguera (17h) 
  • SESE A - CB Vic-Universitat de Vic (19h) 

El CB Vic-Universitat de Vic ha assolit la classificació en vèncer el TQ - CB Prat per 89-75. Els vigatans han marcat la pauta des del primer quart, amb un parcial de 30-13, i això els ha permès dur la iniciativa en tot moment per acabar emportant-se el matx. David Vidal (17 punts) i Pablo Martínez (16) han estat els màxims encistelladors del conjunt osonenc, on també ha destacat Ali Lajay, amb 20 crèdits de valoració (11 punts i 6 rebots). 

El Tenea - CB Esparreguera, pel seu cantó, ha guanyat a la pista del Sandá CB L'Hospitalet, on ha hagut de remuntar per poder assolir el bitllet a semifinals (72-76). Un gran darrer quart (13-25) ha catapultat els de Norberto Guerra cap a la victòria, amb Silvestre Esteves-Garcia (14 punts i 17 de valoració) i Martí Rosado (12 punts, 10 rebots i 16 de valoració) com a homes més destacats. 

Un altre duel de quarts molt igualat ha estat el que han disputat el DM Group Mollet i el Tibu-Ron Castelldefels, que s'ha resolt a favor dels molletencs per un sol punt de diferència, 74-73. César Alejandro Reyes, amb 29 punts (i 34 de valoració) ha estat el far ofensiu del DM Group Mollet, que ha sentenciat el matx en un final molt emocionant amb una cistella decisiva d'Àngel Soto. El Tibu-Ron Castelldefels ha tingut un darrer tir per capgirar el marcador, però el llançament de Santiago Serratacó no ha trobat el cèrcol.  

Per últim, el SESE A ha tombat el Pujol Mollerussa per 82-91 i també serà al Pavelló Municipal de Quart per disputar les semifinals. Arnau Jaime, amb 20 punts i 24 de valoració, ha encapçalat l'anotació dels barcelonins, molt encertats des del triple (10/23). Cal destacar també la feina de Pau Carrión, amb 8 punts, 8 rebots i 20 de valoració.  

L'actual campió de la Lliga Catalana 3a FEB és el filial del Barça, que en l'edició de l'any passat va vèncer el Sandá Electroclima-CB L'Hospitalet per 68-63 en un trepidant encontre pel títol que va tenir lloc al Pavelló Municipal de Navàs.