El departament d'arbitratge de l'Eurolliga va convidar l'Arnau Padrós a participar en el 'Clinic for EuroLeague Basketball Oficials' que ha tingut lloc del 28 al 31 d'agost a Salònica (Grècia), i on s'han presentat les línies de treball i punts d'èmfasi de l'arbitratge de les competicions EuroLeague i EuroCup.
Padrós, de 38 anys i actualment àrbitre ACB i FIBA, es va iniciar en el món de l'arbitratge català al 2006 i, l'any 2011 va aconseguir l'ascens a lliga EBA. Més tard, al curs 2014, aconseguia l'ascens a la LEB i, al 2017, la comissió tècnica del Departament Arbitral de l'ACB confirmava el seu ascens a la màxima competició estatal. A l'ACB Padrós hi porta xiulant, de forma ininterrompuda, un total de vuit temporades i ja ha participat en partits decisius d'aquest campionat, amb tres Copes ACB (i una final a Màlaga 24'), una Supercopa ACB a Tenerife, i diverses finals de lliga.
Posteriorment, al 2021, va assolir la titulació com a àrbitre FIBA i, enguany, esdevindrà nou àrbitre català a l'EuroLeague Basketball, on el Comitè Català compta amb notòria representació, en les figures de Jordi Aliaga, Alberto Baena i Leandro Lezcano com a àrbitres, i de Victor Mas com a entrenador arbitral.