L'SNATT'S FEMENÍ SANT ADRIÀ A (8-0) obre amb victòria la 2a volta de Preferent A del Campionat de Catalunya Júnior Femení superant el FEMENÍ MARESME COELMIN - BÀSQUET SANT POL (5-3) per 65-38. Les de Toni Pallé segueixen sense oferir símptomes de feblesa i donen un nou pas endavant per a la consecució definitiva del 1r lloc de la classificació. Les maresmenques no van poder comptar amb el concurs de dos dels seus pilars, la base Nhug Bosch i la pivot Chiso Okafor, i només van aguantar la pressió asfixiant de les adrianenques la meitat del 1r quart. Laura Salmeron, amb 14 punts, va ser la jugadora més destacada de les liles mentre que Claudia Garrido, amb 10, va liderar el bloc negre. En un derbi del Llobregat amb accent capdavanter, el BARÇA CBS A (6-2) va tombar el BASKET ALMEDA (4-4) per 58-48 al Juan Carlos Navarro. La bona defensa blaugrana va marcar la diferència a Sant Feliu de Llobregat, on les noies de Josep Gómez també van aconseguir remuntar l'average particular. Al Guiera cerdanyolenc, el SUTTON - CBF CERDANYOLA A (2-6) calca l'arrencada de la 1a volta amb un triomf davant la JET BLAU SANIPLAST (0-8) per 66-63. Les terrassenques, a remolc des del 1r quart (11-5), van remar a contracorrent fins a agafar el comandament del matx al tram postrer, arribant-se a situar 7 punts per sobre (50-57) a manca de 6 minuts per la botzina. 5 punts consecutius d'Eva González van fer reaccionar les verdes, que van apuntar-se el duel del Vallès Occidental. Per últim, a l'Anoia el MILAR MARTÍNEZ - CB IGUALADA A (2-6) va estar a punt de sorprendre el SEGLE XXI (5-3) a Les Comes, en un xoc trepidant que van acabar guanyant les visitants per 46-55. La millora competitiva de les igualadines es va fer patent contra les de Javi Torralba, a qui van posar la por al cos durant bona part del darrer període. Laura Segués i Maria Enrich, amb 29 punts combinats, van ser les màximes encistelladores de les groc-i-blaves per fer front al poder ofensiu col·lectiu de les d'Esplugues.
El LIMA-HORTA BÀSQUET A (5-3) va derrotar un JOVENTUT BADALONA FEMENÍ A (5-2) que perd la condició de líder en solitari de Preferent B del Campionat de Catalunya Júnior Femení en favor del BARÇA CBS B (6-2). Les badalonines van sucumbir a La Plana per 46-66 davant un conjunt hortenc que es va cobrar la revenja de la 1a volta (55-56), apoderant-se també de l'average particular. Sòlides des del salt inicial, les de Marc Millan van completar una de les seves millors actuacions de la temporada, ratllant a gran nivell defensiu i foradant el bloc verd-i-negre des de la línia exterior. Per part del filial blaugrana, les d'Anna Busquet van doblegar el FEMENÍ OSONA TARONJA - CENTRE OFTALMOLÒGIC VSK (1-6) per 87-44 a un Juan Carlos Navarro que va tenir ple de victòries locals aquest cap de setmana. Les santfeliuenques allarguen la seva ratxa guanyadora mostrant la seva versió més solvent com a locals en una gran actuació de Clàudia Díez (26 punts), Júlia Vilacis (17 punts) i Júlia Pedroso (12 punts). L'esplèndida resposta d'un transformat CITYLIFT GEIEG UNGIRONA A (4-3) al 4t període (29-11) va culminar la remuntada de les gironines per abatre el LLEIDA.NET CB LLEIDA (4-3) per 66-61. La figura de les locals va tornar a ser Júlia Fernández, amb 20 punts. L'enfrontament que tancava la J8 entre l'ADVISORIA BOET MATARÓ A (4-3) i l'SNATT'S FEMENÍ SANT ADRIÀ B (4-4) va fer vibrar de valent els aficionats de l'Eusebi Millan amb un triomf in extremis de les mataronines per 57-55. Dos triples consecutius del bloc taronja, de Mar Tejedor (14 punts) primer i d'Elisa Solé (12 punts) després, van capgirar l'electrònic per a les de Jordi Vizcaino, reactivades amb la tornada a les pistes de l'aler-pivot Marta Urbano (12 punts). La revifada maresmenca es provarà a Virolai, diumenge vinent, en un exigent desplaçament, clau per aspirar a la permanència directa, al feu del 2n classificat. Per part adrianenca, les liles també afronten una setmana de quirats rebent el líder al Ricart.
El CLUB JOVENTUT BADALONA (7-0) i el BARÇA (6-0) continuen imbatuts liderant la taula de Preferent A del Campionat de Catalunya Júnior Masculí. Amb registres anotadors similars a domicili, els verd-i-negres es van desfer del TORRONS VICENS CB L'HOSPITALET A (2-6) per 76-95 i els blaugrana van tombar el CATALANA OCCIDENT MANRESA A (5-3) per 77-93. Ferran Llorens (14 punts) i Guillem Torrent (13 punts) van ser els components assenyalats a les files d'uns hospitalencs que no van poder frenar el poder ofensiu de la maquinària badalonina, amb sis jugadors en dobles dígits encistelladors. Una brillant 2a meitat (32-49) va decantar la balança en favor dels barcelonistes a la difícil pista del Complex Vells Congost, on els nois de Mateo Rubio es van imposar amb claredat gràcies a un endollat atac que va presentar una excel·lent carta de llançament. Els 9 triples convertits i un 74% en tirs de 2 van penalitzar en excés uns manresans amb uns destacats Toni Naspler (19 punts), Marc Peñarroya (13 punts) i Pau Treviño (12 punts). A Badalona, el COALCI - CB SANT JOSEP A (1-6) va aconseguir la 1a victòria de la 2a fase davant el BÀSQUET GIRONA U18 (3-5) per un electrònic de 78-64 que també capgira l'average particular, favorable definitivament als parroquials. El 2n quart (12-6) va encarrilar la cita per als groc-i-liles, que van anar ampliant progressivament el seu avanatatge a partir del descans. Pol Barbecho (18 punts) i Adrià Moncanut (18 punts) van compartir marca anotadora comandant l'atac de locals i visitants. Per últim, el BASKET ALMEDA 1 (3-5) va imposar-se per 64-55, per 2a vegada en aquest 2n episodi de la competició, a un CBT - COSTA DAURADA CATERING (3-5) que té en el conjunt cornellanenc la seva bèstia negra de la present campanya. El gran nivell cornellanenc durant els primers vint minuts (39-20 al descans) va permetre els groc-i-negres obrir una escletxa suficient per a gestionar amb relativa tranquil·litat el ritme del joc al 2n temps. Els tarragonins, que van tenir en Aleix Marin (22 punts) un autèntic malson permanent, van retallar distàncies però no van poder conduir el partit a un final ajustat. Kristian Hendrix, autor de 16 punts, va ser el millor dels del Serrallo, que cauen a la 5a plaça degut al 2-0 particular amb els del Llobregat, que es col·loquen quarts.
El COALCI - CB SANT JOSEP B (6-1) va assegurar un triomf capital per a continuar liderant en solitari el Campionat de Catalunya Júnior Masculí Preferent B a la recuperació de la J6 davant un CB L'HOSPITALET B (5-3) que perd certa pistonada capdavantera. Els parroquials van vèncer per 56-47 en una cita complicada en què van haver de remuntar la bona sortida blanca al 1r quart (9-15). Sergi Moreno, amb 15 punts, va encapçalar les forces badalonines que entraran novament en joc aquest dimecres 4 de març a les 20:55h contra el JAC SANTS BARCELONA A (5-2) que va descansar el cap de setmana. Els hospitalencs van repetir en tongada de diumenge per entrar amb bon peu al mes de març liquidant el CB SANTFELIUENC B (0-8) per un contundent 84-53. Una de freda i una de calenta per als de Pedro Marhuenda, amb Eloy Domènech com a figura referent amb 21 punts i 4 triples, en una intensa 8a jornada que els manté al podi classificatori de la taula. Més igualades van esdevenir les dues darreres funcions amb regust local a les comarques de Vallès Oriental i del Baix Llobregat. A la capital vallesana, el CB GRANOLLERS 1 - LA MUTUA (4-4) va injectar-se una bona dosi de confiança abatent l'enratxat CB SANTFELIUENC A (5-3) per 55-54. Un parcial final acumulat de 18-6 va privar del triomf la bona actuació dels santfeliuencs, que no van poder donar resposta a l'excel·lent reacció d'uns granollerins que ostenten un 2-0 particular amb els del Juan Carlos Navarro. Finalment, la bona dinàmica del CB CORNELLÀ A (3-5) continua ampliant-se després de fulminar la UB SANT ADRIÀ 1 (3-5) per 77-73. Duel entre adversaris directes que va prendre color blau per 2a vegada a la 2a fase fruit d'una impecable embranzida inicial d'uns cornellanencs (29-15) capitanejats per Pablo Martínez (21 punts) i Lluís Martos (19 punts). Izan Villar (25 punts) i Narcís Aragall (18 punts) van liderar les forces adrianenques, que enfilen una setmana transcendental que culminarà amb la visita de l'Hospitalet al Ricart.