Equips catalans a la darrera jornada de les Lligues FEB

Jornada del 30 de setembre, 1 i 2 d'octubre

02-10-2016 00:00

A la segona jornada de la Lliga Femenina, ple de victòries catalanes. SPAR CITYLIFT GIRONA ha superat amb solvència l'STAR CENTER-UNI FERROL a casa (87-62), amb 22 punts i 6 rebots de Haley Peters. CADI LA SEU ha guanyat amb menys comoditat l'IDK GIPUZKOA (66-62). L'Uni Girona es col·loca líder, empatat a dues victòries amb PERFUMERIAS AVENIDA i C.B. AL-QÁZERES EXTREMADURA. Les lleidatanes, per la seva part, sumen la seva primera victòria i ocupen el vuitè lloc de la classificació.

Pel que fa a la Lliga Femenina 2, triomf ajustat del JOVENTUT LES CORTS A davant l'ADBA (62-60), victòria plàcida del LIMA-HORTA BARCELONA (110-44 contra l'UNIVERSIDAD DE OVIEDO), triomf a domicili de l'SNATT'S FEMENÍ SANT ADRIÀ (48-66 a Valladolid), i derrota del SEGLE XXI al pavelló del KEMEGAL CORTEGADA (80-70).

El derbi català de la jornada a la lliga LEB Or entre FC BARCELONA LASSA i CB PRAT JOVENTUT ha estat favorable als del Baix Llobregat (72-84). Aleix Font (17 punts i 3 rebots) i Jordi Trias (13 punts i 7 rebots) van ser els millors del conjunt blaugrana. Pep Ortega, amb 17 punts i 5 rebots, va liderar la victòria potablava. L'ACTEL FORÇA LLEIDA va derrotar a domicili el SAN PABLO INMOBILIARIA BURGOS (81-88), amb una gran actuació de Leonardo Demetrio (18 punts i 11 rebots).

Pel que fa a la LEB Plata, victòries de C.B. TARRAGONA 2017 (74-90 a la pista del ZORNOTZA SASKIBALOI TALDEA), i de TORRONS VICENS - C.B. L´HOSPITALET (73-66 davant el SEGUROS SOLISS ALCÁZAR BASKET).

I a la primera jornada de la lliga EBA, victòries de MATARO - FEIMAT, C.B. GRUP BARNA A, CLUB BASQUET CASTELLBISBAL, MULTIÓPTICAS CB SALT i B.C. MARTORELL - SOLVIN al grup C-A, i de BARBERA TEAM VALUES, BASQUET SITGES, C.B. VALLS NUTRION, C.B. QUART-GERMANS CRUZ, U.B. SANT ADRIÀ A i RECAMBIOS GAUDÍ C.B. MOLLET al grup C-B. El BBA.  CASTELLDEFELS ha caigut derrotat a la pista del PALMA AIR EUROPA per un sol punt de diferència (82-81).

Lliga Femenina (Jornada 2)

SPAR CITYLIFT GIRONA 87-62 STAR CENTER-UNI FERROL

CADI LA SEU 66-62 IDK GIPUZKOA

LEB Or (Jornada 1)

FUTBOL CLUB BARCELONA LASSA 72-84 CB PRAT

SAN PABLO INMOBILIARIA BURGOS 81-88 ACTEL FORÇA LLEIDA

Lliga Femenina 2 (Jornada 1)

JOVENTUT LES CORTS A 62-60 ADBA

LIMA-HORTA BARCELONA 110-44 UNIVERSIDAD DE OVIEDO

PONCE VALLADOLID 48-66 SNATT'S FEMENÍ SANT ADRIÀ

KEMEGAL CORTEGADA 80-70 SEGLE XXI

LEB Plata (Jornada 1)

ZORNOTZA SASKIBALOI TALDEA 74-90 C.B. TARRAGONA 2017

TORRONS VICENS - C.B. L´HOSPITALET 73-66 SEGUROS SOLISS ALCÁZAR BASKET

EBA (Jornada 1)

MATARO - FEIMAT 84-71 AEC COLLBLANC

C.B. GRUP BARNA A 68-63 SANT NICOLAU SABADELL

CLUB BASQUET CASTELLBISBAL 81-67 C.B. SANTFELIUENC

MULTIÓPTICAS CB SALT 82-77 J.A.C. SANTS

B.C. MARTORELL - SOLVIN 85-79 CB CORNELLA

BARBERA TEAM VALUES - VIVE 70-63 EL MASNOU BASQUETBOL

A.E. MURO BASKET ACADEMY 64-78 BASQUET SITGES

C.B. VALLS NUTRION 72-62 B.C. MORABANC ANDORRA ´B´

C.B. CERDANYOLA AL DIA A 61-82 C.B. QUART-GERMANS CRUZ

PHYSIC CB IGUALADA 66-74 U.B. SANT ADRIÀ A

CB PARDINYES LLEIDA 83-90 RECAMBIOS GAUDÍ C.B. MOLLET

PALMA AIR EUROPA 82-81 BBA. CASTELLDEFELS

Fotos: Glòria Sánchez (ICONNA) i Víctor Salgado (FCB)