Els assistents es van donar cita a les 10:30 hores del matí a l'edifici de la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ) on van poder visitar la seu de la Fundació. Entre comentaris i anècdotes de retrobament els socis i patrons van gaudir d'una part del fons museístic de l'FBC i van visitar el Centre d'Estudis i la Biblioteca Josep Oriola.
Més tard, el Sr. Joan Fa, President de l'FBC i de l'FCBQ; i el Sr. Lluis Vial, Vicepresident i Director Corporatiu de l'FBC; van posar al dia als assistents de les accions i activitats dutes a terme per la Fundació durant l'any 2012 i els van presentar els projectes per aquest 2013.
Finalment, l'expedició va posar rumb al Museu Olímpic. Socis, Històrics i Patrons van poder gaudir de la magnífica exposició que la Fundació ha organitzat, conjuntament amb la Fundació Barcelona Olímpica. Per molts d'ells el més emotiu va ser, sens dubte, poder-se veure entre les fotografies i plafons que conformen la mostra. Rostres coneguts, moments viscuts i moltes hores dedicades al bàsquet es reflecteixen en aquesta exposició.
Per acabar un bon matí de bàsquet, foto de família, tornada a la Fundació i comiat fins a la propera activitat que, de ben segur, els retrobi ben aviat.