L'NBA BBVA 3X Tour torna de nou a Catalunya i ho farà el proper 25 i 26 d'agost a Salou

La Plaça de Les Comunitats Autònomes de Salou albergarà, el proper dissabte 25 i diumenge 26 d'agost, l'NBA BBVA 3X Tour, un esdeveniment 3 contra 3 per a jugadors i jugadores a partir d'11 anys, dividit en diferents categories i que compta amb la col·laboració de la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ).

02-08-2012 00:00

Aquesta competició 3 contra 3 arriba a Salou després de fer parada, l'11 i 12 d'agost a l'Arc del Triomf de Barcelona amb un nou rècord de 232 equips inscrits, i ara fa dos mesos, al Moll de la Marina per on van passar un total de 560 jugadors de 140 equips, disputant-se un total de 265 partits i amb prop de 3000 persones participants en les activitats organitzades.

En aquesta ocasió, l'NBA BBVA 3X Tour s'instal·larà a la Plaça de les Comunitats Autònomes de Salou i les inscripcions pel qual són gratuïtes per equips 3 contra 3 de les categories U12, U14 i U16 (masculí i femení) i Open (més de 17 anys -masculí, femení i mixte-).

  • - INSCRIPCIONS TANCADES

Aquest esdeveniment comptarà també amb concursos, exhibicions i diferents activitats patrocinades per BBVA, Adidas, Foot Locker, Kia Motors, Hp, Leche Pascual i Sprite.

D'altra banda, està prevista la visita del jugador NBA, James Harden.

Notícies Relacionades