Diari dels Campus de Bàsquet estiu 2011 (dijous 21 de juliol)

Els nois i noies participants en els diferents Campus de Bàsquet d'aquest estiu 2011 de la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ) ens expliquen el dia a dia a Balaguer, Berga, Cervera, Mollerussa i Tortosa, acompanyat de diverses fotografies.

22-07-2011 00:00

- Veure fotografies (21 de juliol):
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8]

BALAGUER:
Hola pares!

Quina jornada de 5x5! El nostre equip, els Sacramento, ha guanyat els 5 partits jugats en el dia d'avui i estem primers a la classificació. El nostre entrenador ens ha fet treballar moltíssim però l'esforç ha valgut la pena!

Durant el dia una altra vegada hem tingut sessió doble d'entrenament, en canvi, avui ha estat un dia especial. A la tarda hem fet un treball per estacions i aquestes eren totes de tècnica individual i molt analítiques i els entrenadors no han parat de corregir-nos, creiem que ha estat de molt profit!

Demà un altre dia al Campus, ja s'acaba i ho aprofitarem fins a l'últim instant!

Campus Balaguer

BERGA:
Avui ens hem aixecat més tard perquè la peli d'ahir es va acabar tard. No hem fet entrenament al matí. Després d'esmorzar entrenament o piscina.

Hem dinat i després hem tingut una hora de descans. Per la tarda hem seguit preparant l'actuació de divendres i també els que juguen les competicions de ping-pong. Després de berenar les competicions de tarda. Avui tir lliure i els partits de la jornada.

Els monitors han jugat un partidet abans de sopar i després de sopar... bústia i el Túnel del Terror...

Dediquem la crònica d'avui al Pau Sabo.

Fins demà!

| Campus |

Notícies Relacionades