- Veure fotografies (8 de juliol):
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18]
BALAGUER:
Aquest matí ens ha tocat treballar de valent. El cansament es comença a notar i a la Paula (fisio) cada dia li donem més feina. El nostre entrenador ens ha fet escalfar amb música, ens hem motivat molt i l'entreno ha estat molt actiu.
A la tarda ens han organitzat un concurs de two ball. Quina passada, ens ha agradat molt. 60 parelles i 2 fases a superar, aquesta nit a la meitat de l'All Star farem les finals del campionat.
Els entrenadors ens diuen que mai han perdut el partit de l'All Star, aquesta nit es veurà... els hi tenim moltes ganes!
Això s'acaba, no ens allarguem massa que volem aprofitar fins a l'últim minut!
BERGA:
Avui ens hem aixecat a les vuit del matí amb una música sorollosa. A continuació hem ballat unes cançons per despertar-nos. Després d'esmorzar hem anat a la piscina, i després hem fet l'entrenament de bot, ens han costat molt els canvis de mà, sobretot el revers.
Hem dinat pasta i carn arrebossada. A la tarda hem fet competició d’1x1 i han guanyat el Pau i el Martí. Ens ho estem passant molt bé, ens ha passat molt ràpid i no volem que s'acabi el campus!
Maccabi / Lakers (Nens del 2001)
CERVERA:
Habitació Penya: El campus ens agrada perquè fem amistats i perquè a les competicions ens ho passem molt bé, ens agrada que aquest any als migdies pugem en autobús.
Habitació Manresa: En aquest campus hem après moltes coses, no només de bàsquet sinó com a persones hem après a respectar els companys, hem conegut moltes persones i hem rigut molt.
Habitació Estudiantes: Ens vam apuntar a aquest campus amb la idea de que seria molt dur i de què vindríem a treballar, i així ha estat, estem molt contents per la feina que estem fent i per la dels monitors.
Habitació Cadí la Seu: Som els "alumnes" que estem realitzant el segon torn del campus de Cervera. Ens ho estem passant molt bé, tot i que és molt dur, estem treballant fort i aprenent moltes coses noves del bàsquet. Estem fent molts amics i amigues noves i tot i totes son molts simpàtics.
MOLLERUSA:
Avui ens hem aixecat a les 8:30, ens hem vestit i hem anat a esmorzar.
Els nois a l'entrenament han après el tir de l'àngel, els ha sorprès perquè era una barreja d’un pas perdut i una bomba. Les noies han intentat fer una piràmide tot i que han acabat en fracàs ha estat una experiència única. A la piscina, les noies hem aconseguit enfonsar en Kala (que avui era el seu aniversari) després de molts esforços.
De tornada en el bus dels nois, en German petit ha cantat una cançó de la Nena Daconte ('Tenia tanto que darte') i ha aconseguit que tot el bus es posés a cantar. En l'estona de lleure hem vist una pel·lícula, i el protagonista tenia una casa que ens ha impressionat.
A la granja hem vist com es munyien les vaques i també hem muntat a cavall. Sabíeu que aquesta granja té més de 200 anys!
I per acabar el dia hem fet un 3x3 de nit, una experiència increïble el poder jugar de nit i amb música de fons!!!
Ja queda poc per tornar a casa, però de moment està sen genial!
TORTOSA:
Avui quan ens hem despertat després d'uns quants crits del Dani, hem baixat a esmorzar. Quan hem acabat d'esmorzar ràpidament hem anat a entrenar i després hem anat a la piscina.
A la tarda hem fet el 5x5 i després d'anar a la piscina i sopar, hem començat la prova més divertida del campus, la gimcana guarra. A la gimcana hi havien moltes proves, però la més divertida ha estat la que havíem de donar al nostre contrincant nocilla i córrer darrera d'uns altres per embrutar-los també de nocilla.
David Boireu i Guillermo Ocon