Intensa activitat arbitral per aquesta Setmana Santa

El Comitè i l’Escola d’Àrbitres de la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ) aprofiten aquesta Setmana Santa per realitzar un intens treball de formació i seguiment arbitral.

14-04-2011 00:00

Per aquesta recta final del mes d'abril, el Comitè i l'Escola d'Àrbitres de Basquetbol (CABQ i EABQ) han organitzat tot un seguit d'activitats formatives i de seguiment:

Els dies 18, 19 i 20 d’abril s'està realitzant l’Stage de Setmana Santa on, 30 àrbitres de l’Escola d'Àrbitres, assisteixen a diferents xerrades. Es tracta d’una activitat adreçada a àrbitres de segona i tercera categoria de l’EABQ, amb l’objectiu de consolidar els coneixements adquirits en les seves primeres etapes al món de l’arbitratge. Els professors d’aquestes xerrades son els àrbitres Xavier Amorós, Araceli Mulet, Imma Martos, Jordi Aliaga, Pere Fernàndez i Xavier Llop, sota la supervisió de Josep Maria Olivares i Joan Carles Mitjana.

Aprofitant les vacances de Setmana Santa també s’organitza un nou curset intensiu d’arbitratge a Barcelona. Aquest curset ha exhaurit les 70 places disponibles. Els professors del curs seran Josep Maria Olivares, Jordi Rubi i Xavier LLop.

Entre els dies 19 i 22 d’abril, 20 àrbitres de tercera categoria de Comitè i primera categoria d’Escola es desplaçaran a Menorca per dirigir els partits del 9è Torneig Ciutat d’Alaior de Bàsquet Base. Aprofitant aquest torneig, el Comitè-Escola d’Àrbitres ha organitzat un Stage SEA (Seguiment – Entrenament – Arbitral) on aquest àrbitres dirigiran els partits sota la supervisió dels tècnics arbitrals de l’FCBQ, Jordi Anguera i Josep Lluís García Vela.

Els dies 30 d’abril i 1 de maig es disputarà una nova edició del Torneig TIM dels Pirineus a Andorra. 30 àrbitres d’Escola de les diferents Representacions Territorials dirigiran els partits d’aquest Torneig. Tres professors de regles (Imma Martos, Xavier Llop i Ferran Gil Núñez) realitzaran el seguiment dels partits que dirigiran aquests àrbitres. Igualment, s’aprofitarà per a realitzar diverses reunions tècniques per aquest grup d’àrbitres.

| Àrbitres |