Ja a la venda la nova samarreta de Catalunya!

03-12-2025 09:00

Aquestes festes regala la samarreta oficial de Catalunya!

Dissenyada per la Federació Catalana de Basquetbol i confeccionada per PENTEX, la nova samarreta de les Seleccions Catalanes ja està a la venda a la botiga online de PENTEX per 25€ (despeses d'enviament no incloses) amb opció de personalitzar el nom i el dorsal.

La nova samarreta oficial compta amb un disseny modern i geomètric amb la quadribarrada centrada i en format vertical, tot rememorant la cistella de bàsquet. A més a més, s'enforteix i es destaca l'abreviatura CAT de Catalunya i juga amb els colors vermell, groc i blau.

COMPRAR SAMARRETA

Fes la teva compra fins el 15 de desembre per rebre les comandes abans de Reis

PENTEX

La factoria catalana PENTEX elabora equipacions personalitzades des de fa 45 anys i treballa amb més de 2.000 clubs per confeccionar la seva roba esportiva, tot oferint un producte confeccionat íntegrament a Catalunya. Com a proveïdor tèxtil de l'FCBQ, l'empresa amb seu a Solsona és l'encarregada d'elaborar les equipacions d'entrenament i competició de les Selecciones Catalanes, així com també la roba esportiva del personal tècnic federatiu entre d'altres productes i serveis; a excepció de la roba arbitral. PENTEX està especialitzada en el disseny, fabricació i comercialització de roba tècnica esportiva i equipament vinculat a la pràctica esportiva, amb un ampli mercat i penetració dins el nostre territori, però també en l'àmbit estatal.