Èxit rotund, aquest passat diumenge 22 de juny, de la 4a parada de la 8a edició del Circuit 3x3 FCBQ 2025 a Vilafranca del Penedès en el marc dels actes com a Ciutat del Bàsquet Català 2025.
Una prova espectacular que es va disputar a 12 pistes repartides arreu de la ciutat entre la Zona Esportiva, el Pavelló Poliesportiu Nou (La Gamba), el Pavelló Joan Marquès, la rambla Sant Francesc i una darrera pista que ens va deixar imatges pel record com l'habilitada en un escenari pioner, únic i inèdit en aquest circuit com el Teatre del Casal. Un lloc únic declarat Bé Cultural d'Interès Local (BCIL), amb 100 anys d'història, i on s'han fet balls, cinema, teatre, concerts, i ara excepcionalment, bàsquet amb motiu de Vilafranca, Ciutat del Bàsquet Català 2025.
La capital de l'Alt Penedès tornava a acollir una prova del circuit català després de la darrera celebrada al 2022, i ho va fer acreditant alts registres participatius amb la presència de prop de 160 equips i més de 630 esportistes.
Una prova més es va tornar a penjar el cartell d'inscripcions exhaurides. Organitzat per la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ) juntament amb l'Ajuntament de Vilafranca del Penedès i la SE Casal Vilafranca i el Club Esportiu Xamba, la 4a parada del Circuit 3x3 FCBQ va comptar també amb la col·laboració de Mundo Deportivo.
Després de Vilafranca, el Circuit 3x3 FCBQ 2025 farà parada properament a Tarragona (28 de juny), Blanes (5 de juliol) i Manlleu (12 de juliol).