Llinars del Vallès ha debutat, aquest passat diumenge 15 de juny i de manera immillorable, com a nova seu de la 8a edició del Circuit 3x3 FCBQ. La ciutat vallesana ha acollit una exitosa tercera parada, que ha confirmat la notòria participació recent, amb 165 equips i més de 660 esportistes.
Organitzat per la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ) i l’Ajuntament de Llinars del Vallès, el torneig, que ha comptat amb el suport del Club Bàsquet Llinars i de l’IBC Academy, i la col·laboració de Mundo Deportivo, s’ha emmarcat dins el programa d’actes del municipi del Vallès Oriental com a ‘Capitalitat del Bàsquet Femení 2025’.
A les 10 pistes habilitades per a l’esdeveniment, a la Zona Esportiva de Llinars del Vallès, s’ha celebrat la tercera parada d’aquest Circuit 3x3 FCBQ 2025, amb participació de totes les edats, des de categoria Pre-Mini fins a Sènior, passant per Mini, Infantil, Cadet i Júnior.
Vilafranca del Penedès, Ciutat del Bàsquet Català 2025, esdevindrà, el proper diumenge 22 de juny, la quarta parada d’un Circuit que també es desplaçarà a Tarragona, Blanes, Manlleu i Barcelona.