Victòries de la Selecció Catalana Mini Femenina i derrota de la Masculina en el Campionat d'Espanya de mini bàsquet

Catalunya participa, del 16 al 20 d'abril, en el XXIV Campionat d'Espanya de seleccions autonòmiques de mini bàsquet 2011 amb l'objectiu de fer-se amb dues medalles després de l'or de l'any passat en categoria femenina, i de l'argent en masculina.

17-04-2011 00:00

[Galeria Fotogràfica Campionat d'Espanya Mini]

Després de superar a Navarra a la primera jornada, la Selecció Catalana Mini Femenina s'ha imposat a la Comunitat Valenciana per 75-62 en el primer dels dos partits previsots per avui.

"Avui jugàvem contra un equip molt conegut per a nosaltres, després del torneig de Burriana, i el cert és que n'he tret sensacions molt diferents a les d'ahir", comentava el seleccionador català, Enric González, només acabar el partit.

Per González, "les noies estaven molt més ficades al campionat, aquest matí. Des del segon u hem estat posats dins la pista. El matx ha estat molt dur, físicament i a nivell de resultat, doncs ens hem enfrontat a una Comunitat Valenciana que de ben segur serà un dels combinats que es disputin el passi a semifinals."

Davant el segon encontre de la jornada d'avui, el seleccionador comentava "que a la tarda juguem contra Aragó, un equip molt incòmode per a nosaltres i pel nostre joc, que té bones individualitats i un bon joc d'equip. Ara toca descansar, dinar, una mica de descans actiu per completar la competició, i preparar-nos per donar suport als nois i després per disputar el nostre partit".

En el segon partit de la Selecció Catalana Mini Femenina en aquesta jornada de diumenge, victòria davant l'Aragó per 41 a 82.

"Ens hem trobat amb un partit de moltes alternatives, que feia que el marcador fos un acordeó. A partir del quart període, amb la darrera estirada nostra, hem aconseguit que Aragó baixés els braços, es donés per vençut i que els dos darrers quarts els poguéssim jugar com volíem", explicava el seleccionador català només finalitzar el partit.

Enric González sent que "hem recuperat molt bones sensacions. Demà tenim un partit en teoria assequible, que ens ha de permetre seguir en aquesta línia, tot i que no serà fàcil jugar contra Balears.Tenen jugadores amb molta projecció que fan que el matx sigui molt renyit, segur.".

Però per González el més important és "l'actuació de les jugadores, que en els moments de bon joc i en els moments de lluita, no donant mai una pilota per perduda, fan que quan juguem bé, guanyem, i quan no juguem bé, la lluita ens esta fent guanyar."

Després de derrotar de forma contundent a Galícia en el seu debut al campionat, la Selecció Catalana Mini Masculina ha perdut el segon partit del campionat contra Canàries per 76-91.

"Impactant", així ha definti l'entrenador català Josep Maria Planas a Canàries en el partit d'aquesta tarda. "Nosaltres hem estat bé, però ells han estat molt millor. Realment ham jugat molt bé", eren les paraules de Planas just acabar el matx.

"Ara toca recuperar sensacions cara a demà", continuava declarant el seleccionador, "doncs tenim jornada doble. Veure com estem físicament i mentalment; veure fins a on arriba la lesió d'en Dot, i intentar estar el millor possible en tots els sentits, demà davant Aragó (matí) i Castella-La Manxa (tarda)".

Diumenge 17 d'abril
11:30h CATALUNYA 75 - C. Valenciana 62 (J3 Femení)
17:30h CATALUNYA 76 - Canàries 91 (J3 Masculí)
19:30h Aragó 41 - CATALUNYA 82 (J4 Femení)

Tots els partits de les Seleccions Catalanes Minis, període a període, al Twitter de l'FCBQ: http://twitter.com/FCBQ