Juan Carlos Navarro, ambaixador de Regal i l'FCBQ per al foment de l'esport base català

Juan Carlos Navarro i Jordi Alba exerceixen d'ambaixadors de l'asseguradora Regal per al foment de l’esport base català, del que la companyia és impulsora a través del patrocini amb la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ).

20-11-2013 00:00

Els dos esportistes d'elit van apadrinar, el passat dilluns 18 de novembre, l'acte de presentació La Regalitat, un espai que vol convertir-se en referent per a la societat catalana i en el que els dos ambaixadors expliquen la seva experiència en l'esport base (com van arribar a ser professionals, la seva carrera o els valors de l'esport català entre d'altres). Durant l'acte, que també va comptar amb la presència del Sr. Joan Fa, President de la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ); i el Sr. Pablo Robles, Director de Regal; Juan Carlos Navarro va aprofitar per reclamar que "Hem de recolzar l'esport de base, és el futur de tot. El nostre relleu. Segueixo les categories de bàsquet de formació menys del que voldria però és important recolzar-los perquè són els que pugen".

El blog de La Regalitat neix amb l'objectiu de convertir-se en un referent de la cultura i l'actualitat catalana. "A través d’aquest espai, volem apropar-nos als nostres clients i ser partícips en el dia a dia de la seva pròpia i singular identitat cultural i social", va assegurar el Director de Regal. Així, La Regalitat serà un espai per a la tradició i actualitat catalana; però també un espai per a l’empreneduria, la innovació i els valors.

La Regalitat

El blog girarà al voltant de cinc categories, ben diferenciades, amb les què es pretén abastar totes les inquietuds de la societat catalana i cobrir totes les àrees que composen aquesta cultura.

- Caràcter pioner. Innovació que sorgeix a Catalunya i traslladem a l’exterior, on tindran cabuda continguts de disseny, tendències, cultura, gastronomia...

- Amb mentalitat oberta. Un espai per a les tendències que neixen fora, però que som pioners en implementar (bicing, brunch, música...)

- Amb seny. Coses ben fetes. Una secció per a descobrir exemples de gent complidora, persones o empreses que han fet les coses amb rigor, amb sentit comú, amb serietat, amb cap.

- Amb compromís. El costat més social de La Regalitat. Un espai on recollir iniciatives solidàries. ONGs, sostenibilitat i medi ambient...

- Amb tradició. L’arrel de tot. Una secció dedicada a la gastronomia típica, castellers, festes populars, turisme rural, paratges i entorns únics...

Una bateria de temes que defineixen la identitat real dels catalans, en les diferents vessants que conformen la nostra singular forma de veure la vida.

Ambaixadors d’elit

El nou espai online va estar apadrinat pels esportistes catalans Juan Carlos Navarro i Jordi Alba, que, en qualitat d’ambaixadors de la companyia col·laboren amb Regal també en el recolzament a l’esport base i els qui, a més, comparteixen els valors de l’asseguradora al voltant de la importància de l’esport com a vertebrador social i impuls per als més joves dintre de la cultura de l’esforç, l’esperit de superació i la feina en equip. Uns valors que Regal, a més, impulsa i promou des del patrocini de la Federació Catalana de Basquetbol i totes les competicions que organitza en el territori català.

Per al Director de Regal, Pablo Robles, comptar amb figures com Navarro o Alba en aquestes iniciatives d’impuls de la identitat catalana suposa "la millor forma d’arribar a la societat i generar orgull sobre la singular forma de fer dels catalans i de la pròpia companyia".

Una arrancada d’èxit

El blog, ja en funcionament, compta amb entrevistes a ambdós esportistes a més de continguts que reflecteixen els valors de la societat catalana i que s’aniran actualitzant totes les setmanes.

A més, ja sigui a través de laregalitat.cat com del compte de Facebook de Regal s’està desenvolupant una promoció per a que, els qui sentin el bàsquet, expliquin la seva experiència. Històries d'alçada, que així s’anomena la promoció, recollirà totes les històries d’entre les que sortirà la guanyadora, que s’emportarà una samarreta signada per Juan Carlos Navarro. Aquesta campanya suposa la primera d’una sèrie d’accions que es desenvolupen a través de les xarxes socials corporatives.

Addicionalment, s’han publicat altres continguts amb els quals es comença a donar vida a aquest espai. LaRegalitat.cat obre, així, un nou canal de comunicació i relació entre Regal i els catalans, a través d’aquest espai digital de notícies, creat per i per a ells.

| FCBQ |