Secretaria General del Esport Fundacio Basquet Catala

Àrbitre TV

Zona Regles

Formació Online

Documentació

Àrea Privada

Notes del curs d'Àrbitres realitzat a Barcelona durant el mes de juliol.

Un cop finalitzat el curs d’àrbitres que s’ha realitzat durant el mes de juliol, ja podeu consultar les notes a l’arxiu adjunt.

En el cas que no consteu, o el dni no coincideixi cal que envieu un mail a l’adreça ecab@basquetcatala.cat

Tots aquells que heu aprovat cal que tramiteu la renovació de la llicència i realitzeu el pagament de la mateixa (22 €) entre els dies 3 i 14 de setembre. Igualment cal que tots aquells que encara no heu presentat el certificat mèdic h o feu abans d’aquesta data.

Durant el mes de setembre ens posarem en contacte amb tots aquells que han aprovat per convocar una reunió de preparació de la temporada 2012-13.

Aquells que vulguin consultar el seu test de regles ho podran fer entre els dies 23 i 27 de juliol en horari de 10 a 14 hores.

Els alumnes que hagin suspès rebran informació de les properes convocatòries de cursets.

Notes del curs d'Àrbitres

Documents relacionats